Wednesday, August 18, 2010

Hint untuk esok

(Add Math)SESUATU bukan geometry...good luck


p.s Tahniah untuk pelajar yang menduduki test harini... saya bangga dengan student session kedua... anda tetap berusaha, dan saya bangga ramai yang boleh fikirkan concept dan syntax yang betul... ingat bila buat math dalam c... penggunaan INT atau FLOAT yang betul adalah crucial! there.. am proud of you

Bagi mereka yang minta bagi markah lebih(terutama untuk session pagi).....  sesiapa yang tak gunakan variables yang sama dengan orang lain akan dapat markah lebih 1 point...untuk pelajar session kedua...markah anda dah terlebih markah(Minimum 6/15)!... itu je lah yang boleh saya bagi.... sekian terima kasih dan selamat berusaha untuk pelajar esok...

p.s huhu =.="' lain kali study coding bukan bawak kertas jawapan sesi lain ke dalam test...  tapi bagus lah sekurang kurangnya mulai hari ini semua sessi dapat soalan berlainan dan bergitu juga untuk test dua.... Meniru bukan satu jenis method pembelajaran yang di berkati! dan kalau meniru jawapan betul tak apa lah juga ini ....... ?

Apalah kecewa... saya sebab tutor lain dapati session saya yang buat macam tu....


SEKALI LAGI TEST OPEN BOOK AND NOTES SAHAJA! SILA PRINT NOTA ANDA


dan kelas tambahan untuk session hari rabu akan diberitahu bila..... kelas ini akan di taja oleh EN FAIZUL Sila rujuk En Faizul... Kehadiran anda boleh menambah sedikit point...

No comments:

Post a Comment