Wednesday, November 24, 2010

Stress

pertama student yang dengan saya dan en zaini semua markah carrymark temasuk project dah complete... 

untuk student en faizul.... saya tau markah awak kurang ....saya tengah sedaya upaya  takeover carrymark awak... sila bagi dua tiga hari lagi.. dan kalau awak dah nampak kawan awak dah pindah kelas saya tak payah lagi bagi dia pening bagi maklumat yang dia tak complete.... okay untuk kesekian kalinya... finallll betul betul final carry mark untuk en faizul dan en imran saya akan cuba keluarkan dekat sini hari jumaat atleast.... saya cuba harini saya akan cuba dapatkan balik semua markah start dari lab 1..... ok... sila tunggu dan hopefully lepas ni tak ada yang mintak markah lebih lagi.... kalau awak dapat carrymark bawah 30 sahaja boleh minta tolong untuk up sikit ... yang lain kalau awak dah dapat atas 30 silalah bawak bawak bersyukur... kalau score final at least B+ dah boleh dapat.....

saya tak marah cuma saya rasa student kelas saya dapat marks average yang terbaik ... fikir fikir kan...

focus on final... kalau PB/CM tinggi pun final dapat 5 sama je... ok!

No comments:

Post a Comment